SPRAWDŹ NASZĄ KOLEKCJĘ ŚWIĄTECZNĄ 

Promocje
Legginsy  poezja
Legginsy poezja

55,25 zł

Cena regularna: 85,00 zł

Najniższa cena: 79,00 zł
Sweter dzianinowy soft  czerwony
Sweter dzianinowy soft czerwony

62,30 zł

Cena regularna: 89,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
Komplet bluza prążkowana jasny szary melanż   +legginsy prążkowane banan
Komplet bluza prążkowana jasny szary melanż +legginsy prążkowane banan

156,24 zł

Cena regularna: 168,00 zł

Najniższa cena: 168,00 zł
Spodnie norweskie szare
Spodnie norweskie szare

66,50 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 95,00 zł
Komplet bluza prążkowana banan  +legginsy prążkowane jasny szary melanż
Komplet bluza prążkowana banan +legginsy prążkowane jasny szary melanż

156,24 zł

Cena regularna: 168,00 zł

Najniższa cena: 168,00 zł
Spodnie norweskie bordowe
Spodnie norweskie bordowe

66,50 zł

Cena regularna: 95,00 zł

Najniższa cena: 95,00 zł
Komplet  bluza oversize w szerokie pasy + spodnie z kieszonkami jeans
Komplet bluza oversize w szerokie pasy + spodnie z kieszonkami jeans

176,70 zł

Cena regularna: 190,00 zł

Najniższa cena: 190,00 zł
Spodnie na szelkach w kratę czerwono- beżową
Spodnie na szelkach w kratę czerwono- beżową

69,30 zł

Cena regularna: 99,00 zł

Najniższa cena: 99,00 zł
Komplet  bluza oversize w szerokie pasy + spodnie z kieszonkami cedrowe
Komplet bluza oversize w szerokie pasy + spodnie z kieszonkami cedrowe

176,70 zł

Cena regularna: 190,00 zł

Najniższa cena: 190,00 zł
Zestaw ubranek r.74
Zestaw ubranek r.74

204,75 zł

Cena regularna: 273,00 zł

Najniższa cena: 273,00 zł
szt.
Komplet  bluza +spodnie z kieszonkami
Komplet bluza +spodnie z kieszonkami

165,54 zł

Cena regularna: 190,00 zł

Najniższa cena: 178,00 zł
Komplet  bluza dresowa sweet bears ciepły beż  + legginsy  prążkowane latte
Komplet bluza dresowa sweet bears ciepły beż + legginsy prążkowane latte

161,82 zł

Cena regularna: 174,00 zł

Najniższa cena: 174,00 zł
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulaminy

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PROWADZONEGO POD ADRESEM www.taturo.pl


Sklep internetowy www.taturo.pl jest platformą prowadzoną przez: Danielę Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487, REGON: 160266120.

 

Kontakt z Danielą Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, jest możliwy pod adresem ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, adresem e-mail: info@taturo.pl, numerem telefonu: 793 711 195. 

 

 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem www.taturo.pl, składania zamówień, dostarczania zamówionych produktów osobie dokonującej zakupów w sklepie internetowym, uiszczenia ceny sprzedaży produktów, uprawnień zamawiającego do anulowania zamówienia, odstąpienia od umowy oraz składania i rozpatrywania reklamacji.

  • §1
    WARUNKI OGÓLNE ORAZ DEFINICJE
  1. Definicje:
    1.1 Klient – podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem Taturo oraz przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży;
    1.2 Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
    1.3 Konto – oznacza zbiór informacji przechowywanych w Sklepie Internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Usługodawcy dotyczących danego Klienta oraz składanych przez niego Zamówień
    i zawieranych Umów Sprzedaży;
    1.4 Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w Sklepie Internetowym produktów
    na podstawie wyborów Klienta;
    1.5 Kupujący – Klient, który zawarł Umowę Sprzedaży;
    1.6 Produkt – rzecz ruchoma oferowana przez sprzedającego za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
    1.7 Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną bądź jednostkę organizacyjną nie będącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą;
    1.8 Przedsiębiorca Indywidualny – osoba fizyczna, która zawiera umowę związaną bezpośrednio
    z prowadzoną działalnością gospodarczą, jeżeli z treści zawartej umowy wynika, iż nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionej na podstawie przepisów o CEIDG;
    1.9 Regulamin – oznacza regulamin Sklepu Internetowego prowadzonego pod adresem www.taturo.pl – niniejszy regulamin;
    1.10 Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego;
    1.11 Sprzedawca – Daniela Jemioł prowadząca działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487, REGON: 160266120

1.12 Strona Internetowa Sklepu – oznacza stronę internetową, pod którą Usługodawca prowadzi Sklep Internetowy, działający w domenie www.taturo.pl;
1.13 Umowa Sprzedaży – oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem, a Sprzedawcą;
1.14 Usługodawca – oznacza Danielę Jemioł prowadząca działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487,
REGON: 160266120, info@taturo.pl, będącą jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego www.taturo.pl
1.15 Klient Hurtowy – oznacza Klienta, któremu Usługodawca prowadzący Stronę Internetową Sklepu przyznał specjalny status.
1.16 Zamówienie Hurtowe – oznacza zamówienie składane przez Klienta Hurtowego, którego minimalna wartość wynosi 1.000 (słownie: tysiąc 00/100) zł.
1.17 Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

1.18 Cena – wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą konsument jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar, 

1.19 Towar, Produkt – rzecz ruchomą oferowaną do sprzedaży;

  1. W celu składania zamówień na stronie www.taturo.pl niezbędny jest komputer bądź inne urządzenie z dostępem do sieci internet oraz przeglądarką internetową, a także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
    3. Usługodawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, typów urządzeń, systemów operacyjnych oraz połączeń internetowych.
    4. Usługodawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania ze Strony Internetowej sklepu, zapisywane są przez serwer Usługodawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Szczegółowe informacje dotyczące wykorzystania plików „cookies” znajdują się w Polityce Prywatności.
    5. Informacje o produktach zamieszczone na stronach Sklepu Internetowego www.taturo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
    6. Taturo zachowuje prawo własności towarów zamówionych przez Kupującego do momentu całkowitej zapłaty ceny.
    7. Informacje dotyczące produktów i cen są ważne tak długo, jak długo produkty są widoczne na stronie www.taturo.pl. Klient ma możliwość sprawdzenia dostępności sprzedawanych produktów na stronie każdego produktu.
    8. Ogólne Warunki Sprzedaży obejmują wszystkie postanowienia w nich zawarte. Nieskorzystanie przez którąkolwiek ze stron z jednego lub więcej uprawnień przewidzianych w niniejszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży nie oznacza zrzeczenia się przez stronę tego uprawnienia bądź uprawnień.
    9. W przypadku nieważności jednego z postanowień Ogólnych Warunków Sprzedaży, pozostałe postanowienia zachowują moc.
    10. Rejestracja w Sklepie Internetowym www.taturo.pl oraz korzystanie z funkcjonalności Sklepu są nieodpłatne.
    11. W celu rejestracji w Sklepie Internetowym Klient powinien wypełnić i zatwierdzić formularz rejestracyjny.
    12. Logowanie do Sklepu Internetowego odbywa się przy użyciu danych podanych w formularzu rejestracyjnym.
    13. Klient może w każdej chwili usunąć Konto. W tym celu należy skontaktować się ze sklepem poprzez e-mail info@taturo.pl
  • §2
    ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA
  1. Zamówienia na Produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego www.taturo.plmożna składać przez 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu i 24 (słownie: dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
    2. W celu złożenia zamówienia Klient powinien wykonać łącznie co najmniej następujące czynności:
    • wybranie rozmiaru oraz koloru
    • dodanie towaru do swojego koszyka;
    • wybór rodzaju dostawy;
    • wybór rodzaju płatności;
    • potwierdzenie zamówienia poprzez użycie przycisku „Zamawiam i płacę”.
    3. Klient otrzymuje od www.taturo.pl e-mail potwierdzający zgłoszenie oraz przyjęcie zamówienia.
    4. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów będących przedmiotem zamówienia. E-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia jest równoznaczny
    z akceptacją przez www.taturo.pl zamówienia złożonego przez Kupującego oraz z zawarciem Umowy Sprzedaży między stronami.
    5. Realizacja zamówienia, z wyjątkiem zamówień, o których mowa w § 5 następuje niezwłocznie po złożeniu zamówienia, nie później niż w terminie 6 dni roboczych od dnia zaksięgowania na rachunku bankowym Taturo wpłaty za zamówienie.
    6. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
    7. Czas realizacji zamówienia o którym mowa w ust. 5, nie obejmuje czasu dostawy, który uzależniony jest od możliwości przewozowych wybranych przez Taturo dostawców oraz obowiązującego w ich przedsiębiorstwach regulaminu.
    8. W momencie gotowości zamówienia do wysyłki, www.taturo.pl wyśle do kupującego wiadomość
    e-mail z informacją o wysyłce zamówienia.
    9. Umowa zostaje zawarta w chwili wysłania wiadomości e-mail, o której mowa w § 2 ust. 8.
    10. W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji.
    11. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
    12. Taturo nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta, w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
    13. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Usługodawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
    14. W przypadku braku w magazynie potrzebnych komponentów do uszycia danego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia z innych przyczyn, w tym także jeśli zakup komponentów a szczególnie materiałów od dostawców www.taturo.pl nie będzie możliwy w czasie przewidzianym
    na realizację zamówienia, www.taturo.pl poinformuje Kupującego o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany adres e-mail lub przekaże informację drogą elektroniczną, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. W takim przypadku zamówienie jest anulowane.
    15. Taturo nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu lub niedostarczeniu zamówienia w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie, w przypadku podania przez Klienta błędnych lub niedokładnych danych, w szczególności błędnego lub niedokładnego adresu dostawy lub adresu e-mail.
  • §3
    FORMY PŁATNOŚCI
  1. Ceny wskazane na stronie www.taturo.pl są podane w złotych polskich i obejmują podatek VAT – są to ceny brutto.
    2. Podatek VAT naliczany jest według stawki obowiązującej w momencie złożenia zamówienia i uwzględniony jest na stronie. Ceny produktów podane na Stronie Internetowej nie zawierają kosztów przesyłki oraz dodatkowych usług zamówionych przez Klienta.
    3. Płatność za zakupione produkty może odbywać się:
    • tradycyjnym przelewem bankowym;
    • za pobraniem;
    • za pomocą systemu Blue Media;
    • za pomocą karty visa/mastercard;

  2. Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni. W przypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w określonym terminie, Sprzedawca ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu Sprzedawca wyśle Klientowi wiadomość e-mail wraz
    z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 492 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
    5. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
    6. Dokonując rejestracji Konta Klienta lub zakupu bez rejestracji i akceptując niniejszy Regulamin, Klient wyraża zgodę na wystawianie i otrzymywanie faktur VAT drogą elektroniczną, obejmujące zakupy dokonane przez Klienta. Faktury VAT wysyłane będą na podany przez Klienta adres e-mail wskazany podczas rejestracji.
    7. Płatność elektroniczna systemem Blue Media za zamówione produkty odbywa się za pomocą systemu oferowanego przez spółkę BLUE MEDIA S.A. z siedzibą w Sopocie przy
    ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot, NIP: 5851351185, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000320590, z kapitałem zakładowym w wysokości 2.000.000 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) w całości wpłaconym.
    8. W razie braku przeciwnego dowodu, dane informatyczne posiadane przez www.taturo.ploraz dane posiadane przez dostawców usług transportowych lub kurierskich www.taturo.pl, przechowywane zgodnie z odpowiednimi zasadami bezpieczeństwa, stanowią dowód transakcji pomiędzy Klientem,
    a www.taturo.pl. Taturo dokona archiwizacji zamówień na odpowiednim nośniku, zgodnie
    z obowiązującym prawem.
    9. Taturo zaleca Klientowi przechowywanie wiadomości e-mail potwierdzających jego zamówienie.
  • §4
    DOSTAWA
  1. Zamówienia dostarczane są, na adres podany przez Klienta w zamówieniu.
    2. Zamówienia dostarczane poza granicę Rzeczpospolitej, mogą zostać obciążone dodatkowymi opłatami, wynikającymi z regulaminów dostawców, przepisów podatkowych i celnych.
    3. Zamówienie wykonywane na terenie Rzeczpospolitej może zostać dostarczone za pośrednictwem:
    • Firmy kurierskiej InPost sp. z o.o.
    • Firmy kurierskiej DPD Polska sp. z o.o.
    • Brokera kurierskiego R2G Polska sp. z o.o.
    4. Taturo uprawnione jest do skorzystania z usług innych niż wskazane w ust. 3 firm kurierskich,
    w przypadku realizacji wysyłki poza granice Rzeczpospolitej.
    5. Państwa, na terytorium, których realizowana jest dostawa:
    • Polska
    • Niemcy
    • Czechy
    • Słowacja
    • Litwa
    • Łotwa
    • Estonia
    • Szwecja
    • Francja
    • Węgry
    • Dania
    • Irlandia
    • Holandia
    • Austria
    6. Zamówienia dostarczane przez firmy kurierskie doręczane są wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy oddziałów.
    7. Zamówienia przekraczające wagę 25 (słownie: dwudziestu pięciu) kg, wysyłane są częściowo,
    w osobnych przesyłkach, tak aby łączna waga jednej przesyłki nie przekraczała
    25 (słownie: dwudziestu pięciu) kg.
    8. Szczegółowe warunki dostaw zamówień realizowanych przez firmy kurierskie oraz brokera R2G Polska sp. z o.o., określone są w regulaminach świadczenia usług:
    • dla InPost sp. z o.o. (w przypadku doręczenia paczki przez kuriera)- https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslug-pocztowych-i-przewozowych-przez-inpost-sp-z-oo-obowiazujacy-od-28092021.pdf;
    • dla InPost sp. z o.o. (w przypadku doręczenia paczki za pomocą Paczkomatu 24/7) - https://inpost.pl/sites/default/files/docs/regulaminy/regulamin-swiadczenia-uslugi-paczkomaty-247-przez-inpost-sp-z-oo-obowiazujacy-od-28092021-4949.pdf
    • dla DPD Polska sp. z o.o. - https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/dokumenty-dpd-polska/
    • dla R2G Polska sp. z o.o. - https://www.apaczka.pl/wp- content/uploads/2019/03/Ogolny-Regulamin-Swiadczenia-Uslug-Platformy-Apaczka_24.05.2021.pdf
  2. Taturo informuje, że firmy kurierskie nie mają obowiązku telefonicznego kontaktu z Kupującym przed próbą doręczenia.
    10. W przypadku nieobecności w momencie dostawy, firma kurierska dokona ponownej próby doręczenia przesyłki. W przypadku nieobecności w momencie drugiej próby doręczenia
    przesyłki, przesyłka zostanie odesłana do magazynu www.taturo.pl, co wiąże się z odstąpieniem
    od umowy przez www.taturo.pl
    11. Za przesyłki płatne przy odbiorze, istnieje możliwość zapłaty u kuriera kartą lub gotówką.
    12. Zamówienia realizowane za pośrednictwem Paczkomatu 24/7 doręczane są 7 (słownie: siedem) dni w tygodniu, w godzinach pracy oddziałów.
    13. Maksymalna waga przesyłki realizowanej za pośrednictwem paczkomatu InPost sp. z o.o. wynosi 25 (słownie: dwadzieścia pięć) kg.
    14. W przypadku wyboru przez Kupującego dostawy za pośrednictwem paczkomatu InPost sp. z o.o., paczka dostarczana jest do paczkomatu wybranego przez Kupującego
    podczas składania zamówienia.
    15. Przy wyborze płatności za pobraniem, płatność w Paczkomacie uregulować można za pomocą karty płatniczej lub systemu płatności PayByLink.
    16. Odbiór przesyłki umieszczonej w paczkomacie możliwy jest w ciągu 48 (słownie: czterdziestu ośmiu) godzin po umieszczeniu w wybranym paczkomacie. Firma InPost sp. z o.o. zastrzega możliwość doręczenia przy Paczkomacie odbiorczym – Mobilny Paczkomat.
    17. W przypadku przepełnienia pierwotnie wybranego przez Zamawiającego Paczkomatu, InPost
    sp. z o.o. zaproponuje Odbiorcy ustalenie innego miejsca dostarczenia paczki przez wskazanie innego Paczkomatu, zlokalizowanego w pobliżu, nie więcej jednak niż 2 (słownie: dwa) kilometry w linii prostej od Paczkomatu pierwotnie wybranego. W takiej sytuacji Operator poinformuje Odbiorcę poprzez wiadomość e-mail oraz sms.
    18. Taturo zobowiązuje się do wystawienia dowodu zakupu do każdego zrealizowanego zamówienia.
    19. Po dostarczeniu produktu www.taturo.pl zaleca się Kupującemu sprawdzenie stanu produktu oraz kompletności przesyłki. W przypadku stwierdzenia wad, Kupujący winien poinformować Sprzedawcę bez zbędnej zwłoki. Zaleca się również otwarcie przesyłki w obecności kuriera. Brak sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera może mieć negatywne konsekwencje dla Kupującego, albowiem może wiązać się z trudnościami z wykazaniem, że uszkodzenie przesyłki nastąpiło w trakcie transportu,
    a nie np. z powodu uszkodzenia towaru przez Kupującego.
  • §5
    KLIENT HURTOWY ORAZ ZAMÓWIENIA HURTOWE
  1. W celu uzyskania statusu Klienta Hurtowego konieczne jest spełnienie łącznie następujących warunków:
    • złożenie wniosku za pośrednictwem adresu e-mail info@taturo.pl;
    • rejestracja na www.taturo.pl
    • prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji
    o Działalności Gospodarczej lub Krajowym Rejestrze Sądowym jednym z następujących numerów PKD: 47.82.Z (Sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach
    i targowiskach), 46.16.Z (Działalność agentów zajmujących się sprzedażą wyrobów tekstylnych, odzieży, wyrobów futrzarskich, obuwia i artykułów skórzanych), 46.42.Z (Sprzedaż hurtowa odzieży
    i obuwia), 47.71.Z (Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona
    w wyspecjalizowanych sklepach)
    • akceptacja przedstawionej przez Taturo indywidualnej oferty.
    2. O uzyskaniu statusu Klienta Hurtowego Taturo poinformuje Klienta niezwłocznie, nie później niż
    w terminie 7 dni od dnia akceptacji przez Klienta oferty o której mowa w ust. 1.
    3. Wymogiem uzyskania statusu Klienta Hurtowego, prócz wskazanych w ust. 1, jest złożenie zamówienia, którego wartość brutto wynosi minimum 1.000 (słownie: tysiąc 00/100) zł brutto (Zamówienie Hurtowe).
    4. Taturo uprawnione jest do przyznania Klientowi Hurtowemu na Zamówienie Hurtowe, jednorazowego rabatu wysokości od 20% do 40% ceny regularnej na każde zamówienie.
    5. Rabatów o których mowa w ust. 4 nie można łączyć z innymi promocjami obowiązującymi na stronie Taturo.
    6. Czas realizacji mających status Zamówień Hurtowych wynosi od 2 do 4 tygodni, liczonych od dnia zaksięgowania wpłaty za całość Zamówienia Hurtowego na rachunku bankowym
    Taturo.
  • §6
    ZWROT NALEŻNOŚCI
  1. Taturo dokona zwrotu należności uiszczonych przez Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych, w następujących przypadkach:
    • anulowania zamówienia lub jego części (zwrotowi podlega odpowiednia część ceny sprzedaży) opłaconego przed jego realizacją;
    • niemożności realizacji zamówienia przez www.taturo.pl opłaconego z góry przed jego realizacją;
    • odstąpienia od umowy przez Kupującego;
    • odstąpienia od umowy przez www.taturo.pl
    2. Taturo dokona zwrotu pieniędzy na rachunek bankowy, przy użyciu, którego nastąpiła płatność bądź w sposób odpowiadający innej formie płatności wykorzystanej w procesie zakupowym.
    3. W najszerzej dopuszczalnym przez prawo zakresie www.taturo.pl nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Kupującego na podany przez niego adres e-mail wezwania do przesłania numeru rachunku bankowego, nie prześle www.taturo.pl takiego numeru rachunku bankowego.
    4. Taturo nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Kupującego błędnych danych adresowych, imiennych bądź błędnego numeru rachunku bankowego.
    5. W przypadku zwrotu produktów kupionych w Sklepie
    Internetowym www.taturo.pl(odstąpienia od umowy), zwrot należności zostanie zlecony przez pracownika sklepu niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot nastąpi tą samą formą płatności, jaką opłacono zamówienie internetowe. W przypadku płatności za pobraniem bądź przy odbiorze, zwrot nastąpi na wskazany przez Kupującego numer rachunku bankowego podany na oświadczeniu o odstąpieniu od umowy lub wskazany w wiadomości e-mail ze wskazaniem numeru zamówienia, którego dotyczy zwrot.
  • §7 Odstąpienie od umowy: 
  1. Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia doręczenia rzeczy, przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy Indywidualnemu bez podawania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, lub pocztą elektroniczną na adres: TATURO.PL Daniela Jemioł, ul. Telesfora 24, 45-339 Opole, e-mail: info@taturo.pl).
  4. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Formularz odstąpienia znajdą Państwo tutaj: https://taturo.pl/pl/i/Formularze/25.
  5. Jeżeli prześlą Państwo formularz odstąpienia od umowy e-mailem, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy również e-mailem. 
  6. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  7. Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: TATURO.PL Daniela Jemioł, ul. Telesfora 24, 45-339 Opole, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali Państwo Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Termin jest zachowany, jeżeli odeślecie Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.
  8. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
  9. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.
  10. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
  11. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. W przypadku płatności „za pobraniem zwracamy płatność na wskazany przez Państwa numer konta bankowego wskazany w formularzu odstąpienia od umowy. W przypadku płatności kartą, dokonujemy zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.
  12. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  13. Zwrot pełnej kwoty zakupu dochodzi do skutku tylko w przypadku zwrotu towaru w takim samym stanie jak w chwili wydania towaru klientowi. Zwrotom podlegają również produkty rozpakowane, bez oryginalnego opakowania, o ile noszą one wyłącznie takie ślady korzystania, które wynikają z użycia ich w sposób konieczny do stwierdzenia ich charakteru, cech i funkcjonowania. Jeżeli na produkcie widoczne będą ślady użytkowania, zwrot pełnej kwoty nie dochodzi do skutku, a klient zobowiązany jest ponieść koszty zmniejszenia wartości zwracanego przedmiotu lub ponownego odesłania przesyłki do klienta. 
  14. Jeśli towar ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany w zwykłym trybie pocztą, Kupujący również będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. O szacowanej wysokości tych kosztów Kupujący zostanie poinformowany przez Sprzedawcę w opisie towaru w Sklepie lub podczas składania zamówienia.

  • §8

ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ

  1. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

1)     opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,

2)     przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który przedsiębiorca zaakceptował.

  1. Ponadto towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:

1)     nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

2)     występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:

  1. a)     nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć,
  2. b)     przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
  3. c)     publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu umowy;

3)     być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia konsument może rozsądnie oczekiwać;

4)     być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które przedsiębiorca udostępnił konsumentowi przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie o którym mowa w ust 2, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w ust. 2 oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.
  2. Przedsiębiorca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką towaru lub charakterem braku zgodności towaru z umową.
  3. Przedsiębiorca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności towaru z umową określonego w ust. 1, jeżeli brak ten podstępnie zataił.



  • §9

BRAK ZGODNOŚCI TOWARU Z UMOWĄ

Pierwsze roszczenie:

  1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument w pierwszej kolejności może żądać jego naprawy lub wymiany.
  2. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub przedsiębiorca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  3. Przy ocenie nadmierności kosztów dla sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności towaru z umową, wartość towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
  4. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której sprzedawca został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi przedsiębiorca.
  5. Konsument udostępnia przedsiębiorcy towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od konsumenta towar na swój koszt.

 

Brak możliwości spełnienia pierwszego roszczenia:

  1. Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

1)     przedsiębiorca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową na podstawie §9 ust 2,

2)     przedsiębiorca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z ust. § 9 ust 4,5,

3)     brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

4)     brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych jako „pierwsze roszczenie”,

5)     z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

  1. Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.
  2. Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.
  3. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.
  4. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.
  5. W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.
  6. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

  • 9a

    1. Uregulowań wskazanych w §8, §9 nie stosujemy do umów sprzedaży zawartych z przedsiębiorcami. W stosunku do przedsiębiorców zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
    2. Informujemy, że reklamacje rozpatrujemy w terminie do 30 dni. 
    3. Jeżeli nie udzielimy odpowiedzi na reklamację w terminie 30 dni oznacza to, iż reklamację uznaliśmy. 
    4. Odpowiedzi na reklamację przekazujemy konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku (e-mail).

 

  • §10

WERYFIKACJA OPINII

  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym www.taturo.pl. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
    1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
    1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
    1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
    1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych,
    w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy,
    czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
    1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży
    w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
    1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

1.8. Sprzedawca publikuje zarówno pozytywne jak i negatywne opinie. 

 

  • §11

OBNIŻENIE CEN

  1.  W przypadku informowania o obniżeniu ceny towaru obok informacji o obniżonej cenie będziemy uwidaczniać również informację o najniższej cenie tego towaru jaka obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
  2. Jeżeli dany towar lub dana usługa są oferowane do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie będziemy uwidaczniać również informację o najniższej cenie tego towaru lub tej usługi, która obowiązywała w okresie od dnia oferowania tego towaru lub tej usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
  3. Powyższe nie ma zastosowania do obniżek:

- personalizowanych np. za zapis do newslettera, otrzymanie bonu zniżkowego na kolejne zakupy, z okazji urodzin itp,

- w związku z przystąpieniem do programu lojalnościowego.

 

  • §12 
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Kupującego. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
    2. O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowaniu Kupujący będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu adres e-mail). Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
    3. Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Kupującego w zakładce regulamin
    https://taturo.pl/pl/i/Regulaminy/3. W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki przed sprzedażowej Kupującego obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy Konsument uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
    4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednio obowiązujące przepisy prawne.
    5. Niniejszy Regulamin podlega prawu polskiemu. Jeżeli Kupujący dokona zakupu w ramach prowadzonej działalności gospodarczej (Przedsiębiorca), wszelkie spory wynikłe na tle umowy
    z Taturo, będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Taturo.

REGULAMIN KONTA UŻYTKOWNIKA

 

Niniejszy Regulamin określa warunki, sposób założenia oraz zawiera istotne informacje dotyczące założenia profilu w sklepie internetowym www.taturo.pl, prowadzonym przez Danielę Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487, REGON: 160266120, e-mail: info@taturo.pl zwaną dalej „Taturo”.

  • §1
    USŁUGA KONTA
  1. Taturo informuje, ze założenie konta na stronie www.taturo.pl jest całkowicie dobrowolne oraz bezpłatne.
    2. Usługa Konta umożliwia Użytkownikowi przeglądanie dotychczas złożonych zamówień w sklepie internetowym Taturo, monitorowanie aktualnych zamówień oraz edytowanie danych Użytkownika między innymi na potrzeby składania nowych zamówień,
    3. Uzyskać na koncie specjalny rabat.
  • §2
    WARUNKI TECHNICZNE

W celu założenia Konta na stronie www.taturo.pl, niezbędny jest komputer bądź inne urządzenie z dostępem do sieci internet oraz aktywne konto poczty elektronicznej.

  • §3
    CZYNNOŚCI REJESTRACYJNE

W celu założenia Konta na stronie www.taturo.pl, konieczne jest wypełnienie formularza, który udostępniany jest w momencie rozpoczęcia czynności rejestracyjnych.

  • §4
    UMOWA ORAZ OKRES JEJ OBOWIĄZYWANIA
  1. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@taturo.pl lub też pisemnie na adres Sprzedawcy na adres: ul. Telesfora 24, 46-020 Opole.
    2. Warunki Umowy o której mowa w ust. 1, określa niniejszy Regulamin.
  • 5
    ZMIANA DANYCH KONTA ORAZ REZYGNACJA

Użytkownik może w każdy momencie, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a także bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, zmienić dane wskazane przy rejestracji Konta bądź zrezygnować z jego prowadzenia, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: info@taturo.pl

  • §6
    REKLAMACJA
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące usługi Konta Użytkownika, Użytkownik może składać na adres e-mail Taturo, tj. info@taturo.pl bądź telefonicznie pod numerem +48 793 711 195
    2. Reklamacja o której mowa w ust. 1, winna w szczególności zawierać:
    • adres e-mail wskazany podczas rejestracji Konta;
    • adres e-mail bądź inny adres korespondencyjny, na który Taturo ma przekazać odpowiedź na reklamację;
    • preferowany przez Użytkownika sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji;
    • opis sprawy, której dotyczy reklamacja
    3. Termin rozpatrzenia reklamacji oraz udzielania odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia wynosi 14 (słownie: czternaście) dni od dnia złożenia reklamacji.
    4. Taturo poinformuje Użytkownika Konta o sposobie rozpatrzenia reklamacji zgodnie z danymi wskazanym w zgłoszeniu.
    5. W sytuacji w której zgłoszenie reklamacji dotknięte jest brakami, Taturo poinformuje Użytkownika Konta na adres wskazany w zgłoszeni o konieczności jej uzupełnienia.
  • §7
    ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest TATURO. Użytkownik może skontaktować się z Taturo wysyłając wiadomość e-mail na adres info@taturo.pl. Więcej
informacji odnoszących się do polityki prywatności Taturo, Użytkownik znajdzie pod adresem https://taturo.pl/politykaprywatnosci.

  • §8
    PRAWA UŻYTKOWNIKA KONTA W ZAKRESIE DANYCH OSOBOWYCH
  1. Użytkownik może w każdej chwili żądać od Taturo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, jak również posiada prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
    2. Ze względu na przetwarzanie danych osobowych, Użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych, do wniesienia skargi przez Prezesa urzędu ochrony danych osobowych, do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  • §9
    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dane osobowe Użytkownika przetwarzane są przez Taturo w związku z korzystaniem z usługi Konta Użytkownika.
    2. Przekazanie danych osobowych, a także wyrażenie zgody w zakresie udziału w usłudze Konta Użytkownika jest dobrowolne.
    3. Dane osobowe uzyskane w związku z korzystaniem usługi Konta Użytkownika, przechowywane są do momentu wycofania przez Użytkownika zgody.
    4. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane do przedsiębiorstw obsługujących Taturo
    w zakresie prawnym, marketingowym oraz teleinformatycznym.
    5. Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane do państw trzecich.
  • §10
    ZAKAZ DOSTARCZANIA INFORMACJI BEZPRAWNYCH

W związku ze świadczeniem przez Taturo usługi Konta Użytkownika, Użytkownik nie może dostarczać Taturo informacji oraz przekazywać treści o charakterze bezprawnym.

  • §11
    OPINIE W SKLEPIE 
  1. Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym www.taturo.pl. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.
    1.2. Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu. W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia.
    1.3. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
    1.4. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce TrustMate.io.
    1.5. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych,
    w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy,
    czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich.
    1.6. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży
    w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
    1.7. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.

 

  • §12
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

  1. Taturo zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
    2. O konieczności zmian niniejszego Regulaminu oraz o treści zmian, Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez umieszczenie na stronie www.taturo.pl informacji o zmianie, zawierającej treść nowego Regulaminu.
    3. Taturo zobowiązuje się do utrzymania informacji, o której mowa w ust. 2 przez okres co najmniej 7 (słownie: siedmiu) dni.
    4. Użytkownicy korzystający z usługi Konta Użytkownika zostaną dodatkowo poinformowani poprzez przesłanie na adres e-mail podany podczas rejestracji, informacji o zmianie niniejszego Regulaminu oraz treść nowego Regulaminu.
    5. O ewentualnych zmianach Użytkownicy zostaną powiadomieni nie później niż na 7 (słownie: siedem) dni przed wprowadzeniem nowego Regulaminu.
    6. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie podanym wraz z informacją o jego zmianie, nie wcześniej jednak niż po upływie 7 (słownie: siedmiu) dni od momentu poinformowania
    o zmianach Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmieniony Regulamin będzie obowiązywać Użytkownika,
    o ile w terminie 7 (słownie: siedmiu) dni od dnia otrzymania informacji o jego zmianie, nie oświadczy
    o rezygnacji z usługi Newsletter w przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu.

 

 

REGULAMIN NEWSLETTERA

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania z  Newslettera sklepu internetowego prowadzonego pod adresem wwww.taturo.pl przez Danielę Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487, REGON: 160266120  i obowiązuje od dnia 01.01.2023 roku.
  2. Kontakt z Danielą Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, jest możliwy pod adresem ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, adresem e-mail: info@taturo.pl, numerem telefonu: 793 711 195.
  • §1
    PODMIOT REALIZUJĄCY USŁUGĘ

Usługa Newsletter realizowana i udostępniania jest przez Danielę Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487, REGON: 160266120, e-mail: info@taturo.pl zwaną dalej „Taturo”.

  • §2
    USŁUGA NEWSLETTER
  1. Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Taturo za pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany przez Użytkownika adres e-mail, m.in. informacji handlowych, marketingowych, branżowych, informacji o nowych artykułach na blogu, w formie wiadomości e-mail w celu marketingu bezpośredniego produktów Taturo. 
  2.  Taturo wskazuje, iż usługa Newsletter jest świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  3. Dostawą usługi newsletter jest Shoper S.A., ul. Pawia 9, 31-154 Kraków, NIP: 9452156998, REGON: 121495203. Polityka prywatności dostawcy dostępna jest pod adresem e-mail: https://www.shoper.pl/regulamin/polityka-prywatnosci/

 

  • §3
    WARUNKI TECHNICZNE

W celu skorzystania z usługi Newsletter niezbędny jest:

- komputer, laptop bądź inne urządzenie z dostępem do sieci internet,

- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

- klawiaturę bądź inne urządzenie umożliwiające wypełnienie formularzy elektronicznych, 

- dostęp do aktualnej przeglądarki internetowej.

 

  • §4
    CZYNNOŚCI REJESTRACYJNE
  1. Celem skorzystania z usługi Newsletter konieczne jest wykonanie przez Użytkownika czynności rejestracyjnych na stronie internetowej https://taturo.pl/pl/reg polegających na wskazaniu adresu poczty elektronicznej w formularzu zamieszczonym na stronie internetowej www.taturo.pl, wyrażenie zgody na otrzymywanie na wskazanych w formularzu adres e-mail informacji handlowych drogą elektroniczną, zaakceptowanie niniejszego Regulaminu, kliknięcie przycisku „Zapisz się”, kliknięcie linku potwierdzającego rejestrację zamieszczonego w przesłanej przez Taturo wiadomości elektronicznej o tytule „Potwierdzenie rejestracji”.
  2. Kliknięcie linku potwierdzającego rejestrację implikuje dodanie adresu e-mail Użytkownika do listy użytkowników Newslettera Taturo (mechanizm double opt-in). Taturo wskazuje, że adres e-mail Użytkownika służy wyłącznie wysyłaniu Użytkownikowi wiadomości zawierających informacje o których mowa w § 2.
  3. Czynności opisane w niniejszym paragrafie są konieczne do świadczenia na rzecz Użytkownika usługi Newsletter.
  4. Newsletter będzie wysyłany do czasu zakończenia subskrypcji przez Użytkownika, wycofania przez niego zgody lub zaprzestania wysyłania newslettera przez Administratora. 
  • §5
    ADMINISTRATOR DANYCH

Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Daniela Jemioł prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą TATURO.PL DANIELA JEMIOŁ, ul. Wiązowa 1, 45-920 Opole, NIP: 6391808487, REGON: 160266120. Użytkownik może skontaktować się z Taturo wysyłając wiadomość e-mail na adres info@taturo.pl. Więcej informacji odnoszących się do polityki prywatności Taturo, Użytkownik znajdzie pod adresem https://taturo.pl/politykaprywatnosci 

  • §6
    PRAWA UŻYTKOWNIKA
  1. Użytkownik może w każdej chwili żądać od Taturo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania, przenoszenia i usunięcia, jak również posiada prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
    2. Ze względu na przetwarzanie danych osobowych, Użytkownik ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych danych oraz do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
  2. W przypadku uznania, że Taturo przetwarzając dane osobowe narusza przepisy prawa masz prawo wnieść skargę do do wniesienia skargi przez Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 
  3. W przypadku wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych ten fakt pozostanie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które zostało dokonane na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem. 
  • §7
    PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
  1. Dane osobowe Użytkownika tj. imię, adres e-mail przetwarzane są przez Taturo w związku z korzystaniem z usługi Newsletter.
    2. Przekazanie danych osobowych, a także wyrażenie zgody w zakresie udziału w usłudze Newsletter jest dobrowolne ale niezbędne do wysyłania newslettera na podstawie udzielonej zgody, a także uzasadnionego interesu administratora oraz w celu dochodzenia roszczeń w związku z wysyłką newslettera. .
    3. Dane osobowe uzyskane w związku z korzystaniem usługi Newsletter, przechowywane są do momentu wycofania przez Użytkownika zgody.
    4. Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane do przedsiębiorstw obsługujących Taturo w zakresie prawnym, marketingowym oraz teleinformatycznym.
    5. Dane osobowe Użytkowników nie będą przekazywane do państw trzecich.
  • §8
    ZMIANA ADRESU ORAZ REZYGNACJA

1.Użytkownik może w każdy momencie, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, a także bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, zmienić wskazany uprzednio adres e-mail na których wysyłana jest wiadomość w ramach usługi Newsletter bądź zrezygnować z usługi Newsletter. 
Rezygnacja z usługi Newsletter, dostępna jest na tej stronie sklepu: https://taturo.pl/pl/newsletter/unsign.

  • §9
    ZAKAZ DOSTARCZANIA INFORMACJI BEZPRAWNYCH

W związku ze świadczeniem przez Taturo usługi Newsletter, Użytkownik nie może dostarczać Taturo informacji oraz przekazywać treści o charakterze bezprawnym.

  • §10
    REKLAMACJA
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące usługi Newsletter, Użytkownik może składać na adres e-mail Taturo, tj. info@taturo.pl oraz telefonicznie pod numerem +48 793 711 195.
  2. Reklamacja o której mowa w ust. 1, winna w szczególności zawierać:
    • adres e-mail wskazany podczas rejestracji do usługi Newsletter;
    • adres e-mail bądź inny adres korespondencyjny, na który Taturo ma przekazać odpowiedź
    na reklamację;
    3. preferowany przez Użytkownika sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji;
    4. opis sprawy, której dotyczy reklamacja
    3. Termin rozpatrzenia reklamacji oraz udzielania odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia wynosi 14 (słownie: czternaście) dni od dnia złożenia reklamacji.
    4. Taturo poinformuje Użytkownika o sposobie rozpatrzenia reklamacji zgodnie z danymi wskazanym
    w zgłoszeniu.
    5. W sytuacji w której zgłoszenie reklamacji dotknięte jest brakami, Taturo poinformuje Użytkownika na adres wskazany w zgłoszeni o konieczności jej uzupełnienia.
  • §11
    POSTANOWIENIA KOŃCOWE


1. Taturo zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.
2. O konieczności zmian niniejszego Regulaminu oraz o treści zmian, Użytkownicy zostaną poinformowani poprzez umieszczenie na stronie www.taturo.pl informacji o zmianie, zawierającej treść nowego Regulaminu.
3. Użytkownicy korzystający z usługi Newsletter zostaną dodatkowo poinformowani poprzez przesłanie na adres e-mail podany podczas rejestracji, informacji o zmianie niniejszego Regulaminu oraz treść nowego Regulaminu.
 

Link do regulaminów obowiązujących do 31.12.2022 r.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium